Monday, August 17, 2009

altex

 La Altex,Pitești,vreau să iau un aparat de ras.Din păcate,cel expus era singurul rămas.Nu-i nimic,îl iau,zic! Vînzătorul,simpatic:"cînd ajungeți acasă să-l curățați un pic că l-au mai folosit băieții din schimb!" !!

 La UltraPro,Pitești,vreau să iau un ventilator pentru sursă. Aveți ventilatoare de 80 pentru sursa de tensiune? Avem,zice vînzătorul după ce se uită pe un listing,veniți aici(mă cheamă la altă tejghea)! Mă duc,vînzătorul stă puțin uitîndu-se la mine, apoi zice:"îmi pare rău,nu mai avem!"(asta a fost cu 2 sau 3 luni înainte de închiderea respectivului magazin).

 (Tot la UltraPro:mai demult,am dat o comandă destul de serioasă la magazinul lor de pe internet.Primesc un mail de confirmare generat automat în care se spunea și se promiteau multe...Comanda n-a mai venit nici în ziua de azi! După 2 săptămîni de așteptare,atunci,am dat aceeași comandă la depozitul de calculatoare(magazinul online).După 2 zile mi-au venit toate piesele,iar a 3-a zi aveam un calculator nou-nouț asamblat de mine.Totul la 1/3 din prețul unui calculator nou din magazin!)

    

No comments:

Post a Comment