Monday, July 2, 2018

catelusi, pisici, cacati in iarba etc....

    Ce specimene de idioți sunt unii, ca de exemplu un vecin de-al meu, pensionar degeaba! :)
    Cu câtă dezamăgire față de educația mea mă privește ori de câte ori dau de mâncare la cățeii și pisicile de pe lângă bloc! Ce privire stranie, parcă rătăcită în delir are în momentele astea....
    Și de câte ori nu m-a pândit ca să mă prindă în "flagrant"! :)
    Schimbul de păreri a fost scurt: el: - de ce să dai mâncare animalelor, nu vezi că vin și-și fac nevoile în iarbă? eu: - mă doare-n cur . el: - vai, vai....
    Dracu știe dacă căcații ăia ai lui sunt imaginari, așa cum visează, de exemplu, despre bande de tineri care fac sex pe banca de sub fereastra lui toată noaptea, încât a doua zi, cu ochii cârpiți de somn, povestește delirant despre fete de 12 ani și băieți de 20 și ceva care s-au futut toată noaptea....
    De altfel, chiar dacă ar fi așa cu căcații animalelor, nu mi-ar păsa.. Oricum, căcații câinilor și pisicilor din iarbă se descompun în mod natural, nu se observă, pentru că nimănui nu-i trece prin cap să meargă prin iarba de lângă bloc în loc de alei, și oricum nici nu se compară, de exemplu, cu invazia de melci scârboși, din ăia fără cochilie, pe care nici păsările nu-i mănâncă de scârbă....
    Oricum, motivul cu căcații din iarbă e stupid. Am dat de câteva ori mâncare animalelor când era și el de față dar, în alt loc, departe de blocul nostru, chiar lângă alt bloc. Cum m-am așteptat, avea aceeași privire prevestitoare a unui atac de cord sau acces de delir...
    Aici nu e vorba de căcații din iarba de sub fereastra lui, aici e vorba de ură, de a nu avea loc sub soare decât el și universul lui, e vorba de sărăcie și uscăciune sufletească, de aceea nu-mi pare rău că i-am replicat cu vorba "mă doare-n cur". I-am dat replica exact pe măsura sufletului său!

    Și când te gândești că în unele locuri câinii și pisicile sunt folosiți chiar la tratamentul oamenilor bolnavi din spitale! Oare ce-o crede el despre lucrul ăsta? Probabil își imaginează respectivele spitale ca fiind niste locuri pline de căcați, niste locuri de pierzanie dezgustătoare! :)
   

No comments:

Post a Comment