Mai alaltăieri a apărut un articolaș în Adevărul unde un nene ne spunea de ce se uită românii la emisiuni cu soacre, cu nurori, cu trișori în dragoste, etc...În plus, ca să dea oarece greutate științifică și sociologică articolașului era citat un sociolog - vreo 10 cuvinte, nu mai mult, că strică - se obosesc cititorii de prea mult efort intelectual!
Povestea e mult mai simplă, e chiar simplissimă, și patronii televiziunilor, ziarelor, în general ai media, au intuit-o de mult timp! Dacă vrei să faci bani din presă trebuie să te menții exact la nivelul consumatorului - ba chiar mai jos cu 3-4 trepte! Și cum distrugerea valorilor morale și a sistemului educațional au avut deplin succes, acest nivel mediu al consumatorilor a ajuns atît de jos încît emisiunile de la tv, articolele din ziare și cam tot ce apare prin media sînt produsele unora slabi de minte - ca să folosesc cel mai blînd epitet! Arată-mi un om de media, angajat la patron, care produce ceva de bună calitate și-ți întorc pămîntul invers!:)
Aș paria că la unele instituții media cei însărcinați cu recrutarea de personal aleg în mod special indivizi de cea mai joasă speță! De fapt, și ei au fost aleși de multe ori pe același criteriu! :)
Aș mai paria că în anumite instituții media există niște indivizi absolut imbecili care sînt puși să asiste la orice emisiune aflată în proiect! Dacă imbecilii rîd emisiunea se aprobă! Dacă nu, nu!
Săraca educație românească!
No comments:
Post a Comment